2011. augusztus 13., szombat

MIBŐL LESZ A CSEREBOGÁR? - JÁTÉK :-)

Ciciri hívott meg engem erre a klassz játékra, innen is nagyon köszönöm!!!Igazság szerint gyöngyös pályafutásom:) már általános iskola alsóban kezdődött, ahol az osztályfőnök Kati néni tanítgatott minket krokodilt fűzni.Avval sajnos most nem szolgálhatok.Aztán jó pár évre megszakadt ez a dolog és akkor kezdtem megint gyöngyözni mikor terhes lettem a fiammal kb 6 és fél éve.Az akkori gyöngyözéseim kínai gyöngyökkel zajlottak:
Aztán megint kimaradt egy 5 év kb. amikor átnyergeltem a keresztszemezésre és a hobby technikára.Egyszercsak úgy döntöttem kipróbálom a japán gyöngyös peyote technikát.A Keresztszemes magazin minden havi számában volt egy gyönyörű minta, amiről akkoriban azt hittem nekem nem fog összejönni.Itt indúlt a szerelem a japán gyöngyök iránt:
Röviden ez az én gyöngyös előéletem:D.
Én is továbbadom ezt a jópofa kis játékot 5 másik gyöngyös lánynak, akik reményeim szerint örömmel veszik majd,mint én és tovább adják:
Sizsu
Perl-eni
Spiri
Gini
Keka
Mindenkinek kívánok további kellemes gyöngyözést!!!!
Éva

4 megjegyzés:

  1. Évi nagyon aranyos mind a kettő ,ezeken se látszik hogy kezdő munka!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm, hogy megívtál erre a jópofa játékra!

    VálaszTörlés
  3. Méghogy megmosolyogjunk, hmmm :-), szép munka az első is, de a második végképp nem kezdőnek néz ki. Büszke lehetsz rájuk!

    VálaszTörlés
  4. Köszi,hogy gondoltál rám,megnézem egyáltalán nekem van e képem a kezdetről.Nem biztos.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...